packet writing

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Czw, 1 Sie 2002, 15:08:00 CEST

On Wednesday 31 July 2002 22:17, Grzegorz Godlewski wrote:
> Nie zrozumialem co znaczy w normalny sposob. Chodzi o iso zamiast udf? -
> nie.

Tak, chodzi o nagranie iso po wcześniejszym korzystaniu z UDF.

> Moze sprzet? SOA#1 ;)

Nie wiem, dzisiaj działa. Dziwna sprawa. Odkąd zmieniłem kernel na 2.4 to
ciągle mam jakieś problemy z CD-ROMem lub nagrywarką :(

Próbowałem dziś nagrać dużą ilość małych plików z użyciem UDF i widzę, że
wydajność w takim przypadku jest tragiczna. Może powinienem write caching
(CONFIG_CDROM_PKTCDVD_WCACHE) włączyć, tyle że włączenie tego jest ponoć
niebezpieczne - ciekawe w jakim sensie niebezpieczne - czy jedynie coś się
może źle nagrać, czy grozi to jakimiś poważniejszymi konsekwencjami...

Pozdrawiam,
--
 Piotr Pawłow
 mailto:pp w siedziba.pl | homepage: http://pp.siedziba.pl