perl-* a make test

Czw, 1 Sie 2002, 15:47:15 CEST

> "BuildArch: noarch" mówi tylko o tym w jakiego typu pkiet mają wpaść
> _wynikowe_ zasoby. Co dodatkowych potencjalnie BR dla "make test" to także
> i te konkretne BR można omakrować przez:

Tu tez argument byl rozsadny, jako ze budowa (i testy) pakietu "noarch" nie
powinny zalezec od architektury - ale podalem kontrprzyklad wymagajacy
wyjasnienia.

> %if %{!?_without_test}
> BuildRequires:	ecie
> BuildRequires:	pecie
> %{endif}
>
> lub:
>
> %{!?_without_test:BuildRequires:  foo}

Ja sadze, ze byla to propozycja, aby zamiast:

BuildRequires:   perl-ecie-pecie

stosowac (gdy pakiet jest wymagany przez modul i przez testy, ale nie przez
wlasciwy proces budowania):

%if %{!?_without_test}
BuildRequires:   perl-ecie-pecie
%{endif}
Requires:        perl-ecie-pecie

(to ostatnie zamiast automatycznego rozwiazywania zaleznosci
 perl(ecie::pecie) -> perl-ecie-pecie)

Co o tym myslisz?
[ padl argument o uproszczeniu zaleznosci podczas budowania - byloby
  ich mniej niz podczas instalacji ]

  phone (48)(58) 347 14 61