packet writing

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Czw, 1 Sie 2002, 17:42:08 CEST

On Thursday 01 August 2002 16:07, Grzegorz Godlewski wrote:
> Nie jestem pewien, ale chyba moznaby podmontowac losetupem plik.

Chyba nadal się nie rozumiemy, pewnie niezbyt jasno się wyraziłem. Nie myślę
dziś, za gorąco dla mnie... No nie ważne, dzięki za dobre chęci. :)

> Potestuj na innym kernelu (moze komputerze), sprawdz kable...

Będę kombinował, ale to bardzo trudne... nie mam żadnego testu, który daje
powtarzalne wyniki.

> O ile sie nie myle to nie ma obslugi bledow.

To szkoda, że nie można tego przełączać "runtime", jakimś wpisem w /proc...
Nie chce mi się kernela rekompilować :)

Pozdrawiam,
--
 Piotr Pawłow