PLD 1.0 beta 1: nowe iso na ftp

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 3 Sie 2002, 00:49:35 CEST

On Wed, Jul 31, 2002 at 11:48:40AM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Nadal obecne błędy:
> - zwalony Nautilus (z powodu gnome-vfs) - pomaga downgrade gnome-vfs do
>   1.0.3
> - DoSowalny xfs (i zapewne X-serwer jeśli nie korzysta się z xfs)
> - możliwość zrobienia powyższego zdalnie udostępnia mozilla

- poldek - po upgrade część pakietów nie znika z listy `ls -u`. Jest to
  upierdliwe, czasami nawet bardzo.
  Ostatnio zauważyłem, że dzieje się to dla pakietów z ustawionym Epoch
  (na paru przykładach - nie jestem pewien tej korelacji na 100%)

> Dodaj jeszcze '-v' do '--verify-fileconflicts' - będzie pokazywał także
> współdzielone pliki i katalogi (o tej samej zawartości/uprawnianiach).

Szkoda, że nie wypisuje jeszcze bezpańskich katalogów...

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/