openoffice

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Sob, 3 Sie 2002, 22:20:45 CEST

On Sat, Aug 03, 2002 at 10:17:57PM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> A masz moze loga? Wg mnie nie ma szans, zeby nie zadzialalo.
> Moze zcvsowales plik miedzy probami?
nie, zrobilem gdzies kolo 22 usera test i na nim cvs up bla bla

/var/tmp/rpm-ilestam

# Build fake JDK
mkdir -p fakejdk/bin fakejdk/include
cp -a openoffice-xmlparse.sh fakejdk/bin/xmlparse

i byl blad ze nie moze skopiowac pliku bo go nie m,a.
wiec mu RECZNIE wytlumaczylem co ma zrobic ;-)

pozdr

--
Michał Abramowicz	abraam at cs net pl
"zawsze coś chciałem tu mieć"