xmms: Requires: xmms-input-plugin???

Marcin Wojtczuk (FastViper) fastviper w poczta.onet.pl
Pon, 5 Sie 2002, 08:50:05 CEST

In the thread Re: xmms: Requires: xmms-input-plugin???
You wrote:

> też o tym pomyślałem, ale znając życie to i tak klikną ok nie
> czytając...

I to jest powód do strzelania między oczy :)
A tak na serio: takie okienko (z informacją o wielu rodzajach pluginów)
byłoby bardzo pomocne. Mogłoby np. zawierać wszystkie %{name} i Summary:
z pakietów xmms-*. To co teraz jest, nie jest niestety wystarczająco
oczywiste. Jak ktoś kliknie na to okienko, bez czytania, to można go
wyzwać od windziarzy ;-))

--
[ FastViper ] [ http://www.stringi.com/viper/ ]
- Mamy prawo do szczęścia, ale nie mamy szczęścia do prawa.