mbrola.spec

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 5 Sie 2002, 09:01:07 CEST

Dnia 04 sie 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Bartosz Taudul napisał(a):

> Oczywiście. Instalujesz festival-polish plus zależności, do
> ~/.festivalrc wpisujesz "(set! voice_default 'voice_cstr_pl_em_diphone)"
> i "echo \"Przychodzi baba do lekarza\" | festival --tts" działa.

OK. Działa ale gubi się na np '<'. Próbowałem przepuścić twój list
potokiem przez festival, a on powiedział tylko "From" a potem:

not in pol_downcase <wolf42 w wp.pl>
as is Newsgroups
LTS_Ruleset pol_downcase: no rule matches:
LTS_Ruleset: # *here* < #

No i nie wymawia prawidłowo dat, godzin itp - mówi jedenaście, dwanaście
zamiast jedenasta dwanaście.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.