Apache bez ipv6

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Wto, 6 Sie 2002, 16:29:21 CEST

Dnia Tue, 6 Aug 2002 15:44:22 +0200 (CEST)
Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> napisał(a):

> Cos mi raczej to pachnie tym ze od Twojego operatora szedl spam.

Skazany bez mozliwosci obrony... no pieknie sie dzieje w tym kraju! ;)

> Co tutaj ładnie widać. Jakis powod na to by kei.pl na czarna
> liste trafil byc musi :>

No jasne ;) powod zawsze musi byc.. tylko ze zazwyczaj jest zupelnie inny
niz na pierwszy rzut oka widac. ;)
Czasami ktos jest zazdrosny, czasami msciwy... Jak to sie mowi: "Podlosc
ludzka nie zna granic!" ;)

Oczywiscie nie wiem jak bylo w tym przypadku, w sumie kei na poczatku
rozsylal troche ofert. No i moze ktos sie wkurzyl. Ale jesli ktos
umieszcza swoj email na stronce to chyba wlasnie w tym celu by inni mogli
sie z nim skontaktowac.

Ale liste chcialbym zobaczyc jesli mozna ;) ciekawe kto tam jeszcze
jest...

Pozdrawiam
Rafal