problemy ST36422A

Wto, 6 Sie 2002, 12:10:00 CEST

> Sorry ze tak na raty, ale ciagle mi nowe rzeczy do glowy przychodza ;]
> Przy odmontowywaniu partycji mam:
>
> Aug  6 11:58:39 mcinek kernel: hdb: timeout waiting for DMA
> Aug  6 11:58:39 mcinek kernel: ide_dmaproc: chipset supported
> ide_dma_timeout func only: 14
To moze byc przyczyna.
Niestety nie ma na to rady w <= 2.4
Byla jakas brzydka lata (powodujaca wyciekanie pamieci) w ktoryms paczu
Hedricka (grep TIMEOUT ...), ale trzeba ja bylo wlaczyc za pomoca recznej
edycji konfiguracji.

W tym, co jest ostatnio w PLD jakos jej nie widze...

A konkluzja jest taka: twoj dysk hdb nie najlepiej wspolpracuje z twoim
kontrolerem.

  phone (48)(58) 347 14 61