Zależności w Perlu

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 6 Sie 2002, 00:58:40 CEST

[[ Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl> ]]:

> Oczywiście, że mogą z tym, że moduły perlowe jakichś aplikacji
> np. mhonarc czy coś w ten deseń.

O takich przypadkach pisałem (chociaż mhonarca akurat nie znam).

Ale chodzi mi o to, żeby istniejące / przychodzące pakiety paczować
(właściwie, to tylko proces budowania) tak, żeby instalowały do
lokalizacji, wymienionej w:

$ perl -le 'print for @INC'

> I czasami te programy udostępniają perlowy iface dla innych programów
> czy pluginów.

To mi wygląda na dobry powód, żeby biblioteki perlowe dla tych programów
trzymać w standardowej lokalizacji; tak, żeby owe inne programy mogły je
znaleźć.

?

> W ogóle zerknij też na branch rpm-4_0_4 (tam jest najnowszy rpm
> jaki jest w PLD (nie używany na ra co prawda)) bo jak będziesz coś
> poprawiał to trzymaj HEAD i rpm-4_0_4 w syncu.

Wiem.  (Kto to ostatnio pisał, żeby mu pociągnąć SDI/whatever do domu?  ;-)

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]