Apache bez ipv6

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Wto, 6 Sie 2002, 12:42:40 CEST

Dnia Tue, 6 Aug 2002 10:58:02 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> [ankry w rudy] $ grep 'kei\.pl' /etc/mail/access
> kei.pl                          REJECT
>
> Nie ciebie, tylko kei.pl

No coz... ;) bledy mlodosci.... ;)

> Najwyrazniej jakis spam z tego serwera poszedl. rudy ma olbrzymia czarna
> liste serwerow-spamerow.

Ale to niezgodne z prawem tak przy okazji ;)
No szkoda...

Mam w dnsie pare tysiecy domen to jakas fajna sobie wybiore ;)

Ale tak na serio to do kogo mam sie zglosic o odblokowanie? KEI jesli
spamowalo to na poczatku swojej dzialalnosci, chociaz ciezko bylo to
nazwac spamem, a teraz juz napewno od roku nic tekiego nie robi i nigdy
nie bedzie.

Pozdrawiam
Rafal