Apache bez ipv6

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Wto, 6 Sie 2002, 16:53:35 CEST

Dnia Tue, 6 Aug 2002 16:34:18 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> A kto ci kaze pisac z kei ?

Hm... poprostu w pewnym sensie kei to ja ;)
Ale juz OK, kloczek wykasowal wpis. Teraz czekam na odpowiedz odnosnie RW
;)

> Poszukaj po sieci, ZTCP, przedostatni administrator rudego skades ja
> sciagnal.

oki, dzieki.

> A roznych hotmaili i msn-ow tam pelno. Chociaz ZTCP, dominuje Azja.

Jesli chodzi o azje to wielu naszych Klientow wycina cale *.kr itp. ;)

Dobra a teraz koniec pracy i na piwko. ;)

Pozdrawiam
Rafal