SPECS: rox.spec (HEAD) [grzegol]

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 7 Sie 2002, 11:01:26 CEST

Dnia Wed, 7 Aug 2002 03:44:51 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Pora zacząć to poprawiać. Im szybciej tym lepiej dla samego projektu.

Tomku a przyglądałeś się jak to działa ? I po co tak jest ? Czy mówisz po
prostu tak bo jesteś przekonany że byłoby lepiej ?
Z tego co zauważyłem podczas pracy z nim, Rox w jednym katalogu trzyma
wszystkie dodatkowe programiki stworzone dla niego, każdy z tych programików
będąc w tym katalogu ma przypisaną odrazu ikonę, korzystając z rox'a jeśli
wejdziesz do takiego katalogu to masz obraz bardzo podobny do panelu
sterowania z windy (chodzi mi o to że widzisz same ikonki uruchamiające
odpowiedni program) - w rzeczywistości to są katalogi w których umieszczona
jest aplikacja wraz z jej plikami... nie wyobrażam sobie jak to można poprawić
nie tracąc przejrzystości i funkcjonalności powyższego (a na pewno nie
wyobrażam sobie władowanie ich do jakiegoś bin/ i szperanie po całym szukając
aplikacji i apletów do panelów rox'a).

ps. Pod adresem http://uznam.net.pl/~maryush/rox-apps.png jest screen z tego
katalogu...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |