elinks i openssl

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 7 Sie 2002, 11:56:36 CEST

Aktualny elinks ma zwalone SSL - ściąga urwane strony :/
Do niedawna działało.
Na pewno wersja 0.3.0 była OK, do którejś 0.4pre też - ale nie wiem do
której, bo teraz ciężko je powyciągać (nie ma tagów na patchach
z -rDEVEL).

Druga rzecz - na ftp jest ciągle openssl 0.9.6c-2 - z niepełnym patchem
security (brakowało poprawki na jeszcze jeden overflow - zawiera ją
release 3).
No i warto puścić wersję 0.9.6e (z -rDEVEL) do /test - wtedy można by
było sprawdzić, czy upgrade bez przebudowania programów nie powoduje
problemów (Ja nie zaobserwowałem żadnych, ale po upgrade z 0.9.6d).

--
Jakub Bogusz