STBR links2

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 7 Sie 2002, 22:52:39 CEST

On Wed, Aug 07, 2002 at 07:15:34PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Może dość tych elinksóe ?
> Jeden nie wystarczy ? :)

Nie (w sumie niestety).
links2 i elinks to dwie całkowicie różne odgałęzienia linksa.
W elinksie jest lepiej obsługiwane HTTP.
W linksie2 jest obsługa JavaScriptu + tryb graficzny.

Raczej wolę elinksa niż linksa 0.9x - ale elinks jest wersją
eksperymentalną i zdarza się mu mieć coś zwalonego, tak jak SSL teraz.

Natomiast linksa2 np. dzisiaj potrzebowałem ze względu na JS w trybie
tekstowym (natomiast grafiki w nim nie lubię, bo trzeba klikać).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/