Re: Nowe konflikty plików (python, pear)

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Śro, 7 Sie 2002, 23:07:08 CEST

On Wed, 7 Aug 2002 18:24:12 +0200, you wrote:
>Widzę że ktoś (grzegorz) poprawiając php-ini.patch zmienił katalog
>względem którego był on zrobiony (teraz potrzeba "-p1", wcześniej
>nakładał się bez tego), a żeby tego było mało, to patch jest odwrócony.
>Proszę osobę, która to popsuła, aby następnym razem przynajmniej
>spróbowała zbudować pakiet który "poprawia".
>Tymczasem /me spróbuje to naprawić.

:) nie próbowałem bo robiłem to na szybko na produkcyjnym serwerze i nie
mam tam większości tego co jest w buildrequires przez php.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć