nowe jajko 2.4.18 (było Re: problemy ST36422A)

mcINEK mcinek-pld w wp.pl
Czw, 8 Sie 2002, 17:09:45 CEST

Skompilowalem *czyste* (tzn. zrodla z kernel.org) jajko 2.4.19 i opisany
wczesniej przeze mnie problem z dyskiem nie wystepuje. Podejrzewam,
ze w jajku 2.4.18 tez nie byloby problemu.

Chcialbym kompilowac jajko z PLD zachowujac zgodnosc tzn to co jest
modulem zeby nim pozostalo a to co na stale to na stale.

Nie jestem (niestety :-) specjalista i mam problem z ladowaniem takiego
jajka,
konkretnie z initrd (nawet nie wiem co to jest bo w slacku sie tego nie
uzywalo)
- laduje moduly z katalogu do starego jadra i nie wiem jak to zmienic.

Bylbym wdzieczny za wszelkie podpowiedzi i sugestie - ktore konkretnie
moduly jadra moga powodowac problem opisany przeze mnie wczescniej?

--
Pozdrawiam -- mcINEK

"The Owls are NOT What They Seem ..."

mail: mcinek w kamiworld.prv.pl