RAPORT: Gnome-1.4

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 9 Sie 2002, 13:56:47 CEST

Dnia Fri, 9 Aug 2002 13:07:20 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> >
napisała:

> 2) nie dziala "dokowanie" okienek na gnome-panel. kto to zepsol ?
>    (jakies pol roku temu bylo ok ...)

Właśnie ? próbowałem to rozgryźć ale ząbki nie wytrzymały...

> 3) brak jakiegos file managera ... defaultowo ..., moze by tak gmc ?
>    bo nautilus nie dziala jak nalezy (nie wyswietla ikonek ...)

gmc jest poza tym szybszy ;)

> 4) gdzie sa aplety na pasku gnome-panel ??? pol roku temu byly ...

Fakt - pusty panel gnome u mnie był po instalacji - aż głupio wygląda...
--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |