RAPORT: Gnome-1.4

Jacek Sobczak sopel w kn.pl
Pią, 9 Sie 2002, 20:15:28 CEST

On Fri, 9 Aug 2002 13:07:20 +0200 (CEST)
Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> wrote:

> 1) twm jako defaultowy WM. Sadze, ze powinno byc sawfish,
> sawfish-gnome
>    i sawfish-themer
>    (dodam to do bootdisk jesli nie ma zadnych przeciwskazan)
> 2) nie dziala "dokowanie" okienek na gnome-panel. kto to zepsol ?
>    (jakies pol roku temu bylo ok ...)
> 3) brak jakiegos file managera ... defaultowo ..., moze by tak gmc ?
>    bo nautilus nie dziala jak nalezy (nie wyswietla ikonek ...)
> 4) gdzie sa aplety na pasku gnome-panel ??? pol roku temu byly ...
> 5) na predkosc nie nazekam, cale gnome dziala lepiej i szybciej niz te

Postulaty słuszne, chociaż trochę wydumane :-)

>    przed pol roku (bardziej stabilniejsze, brak core dumpow i memory
>    faultow)
>
> Wyglada na to jak by gnome bylo zwalone ...
> Jesli sa jakies sensowe rozwiania o ktorych nie wiem prosze dac znac a
> tak to ... zaczynam sie bawic w dodawanie gnome* do bootkietki :>
> Sa jakies przeciwskazania ?

Istotniejsze wydaje mi się natomiast:

[sopel w speedy sopel]$ default-application-properties-capplet

Gtk-WARNING **: invalid cast from (NULL) pointer to `GtkToggleButton'

Czy u kogoś jeszcze tak się zachowuje ten capplet? U mnie nie działa
już od tak dawna, że zapomniałem co tam się właściwie ustawia. Mam
najświeższe ra i nic więcej (w zasadzie).

Jacek