ppp z obsług± pppoe.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 10 Sie 2002, 09:14:32 CEST

On Fri, Aug 09, 2002 at 09:38:43PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Po to, że to jest 2.4 only afaik. Pytanie powinno brzmieć: po co podpakiet?

Ekhm, my¶lałem o BR i Requires = 2.4 dla podpaczki, ale to bez sensu
imho troszkę. Macie rację.

BTW. rp-pppoe dzi¶ sprawdzę i jak wszystko będzie ok to sobie odpuszczę
zwykłe ppp ;)

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org/		                  Registered Linux User # 165846