ppp z obsługą pppoe.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 10 Sie 2002, 14:31:12 CEST

On Sat, Aug 10, 2002 at 01:26:15PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> rp-pppoe to implementacja w userspace natomiast w ppp.spec z DEVEL jest
> wersja rp-pppoe w postaci pluginu do pppd działająca w kernel-space.

Tak jak mówiłem, rp-pppoe działa ładnie na 2.2 (2.2.20-18 nie posiada
pppoe u nas, natomiast 2.2.21 podobno tak).
Chociaż na pierwszy rzut oka, to z 2.4 (pppoed) działa stabilniej niż
rp-pppoe (2.2.20) - pierwsze mnie nie rozłącza z braku aktywności,
drugie tak. Ale to pewnie wystarczy dokonfigurować, a nie tylko
uruchomić ;) No i sprawdzi się w praniu, bo ten serwerek docelowo ma
stać na stałe... (na 2.2)

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.