ANNOUNCE: kernel-2.2.21-2 wydany

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 10 Sie 2002, 15:58:24 CEST

Hej,

wlasnie przenioslem z LINUX_2_2_DEVEL do HEAD moim zdaniem ustabilizowane
zeczy.
Jednoczesnie z HEAD wylecial bigmem, ktory sprawial problemy (obecnie w
LINUX_2_2_DEVEL z duza dawką innych fajnych zeczy).
Oto maly changelog:
- usunalem patch bigmem
- usunalem BUG nr #274
- dodalem "Other IDE chipset support" do configow
- dodalem "Ignore word93 Validation BITS" do configow
- dodalem obsluge wrr
- dadalem obsluge IMQ (na zyczenie Jacka)
- dodalem obsluge protokolu mppe do ppp
- zalaczylem budowanie serial-5.05 na platworme ppc
- usunąłem strukturę serial_struct z macserial.h, bo teraz jest
  zdefiniowana w serial-5.05

Zmian troszeczkę jest.
Reszta czeka sobie w LINUX_2_2_DEVEL i ew u mnie na
ftp.kernel.pl/pub/People/dzimi/

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)