gnome + alsa

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 12 Sie 2002, 19:55:57 CEST

On Mon, 12 Aug 2002, mcINEK wrote:

> Przy uruchamianiu gnome'a wyskakuje mi:
>
> 'No mixers found. Make sure you have sound support
> compiled into the kernel.'
>
> Ale i tak dzwiek dziala, tylko mixer sie nie chce odpalic.
> Dodalem sie do grupy audio i proc. Alsa to 0.9.0rc2 a kernel
> 2.4.19.

A alsa startuje ci razem z kernelem ? masz dzwiek wogole pod konsola ?
Bo ja wlasnie nad gnome pracuje (juz troche groups uaktualnilem, m.in.
GNOME Office dodalem :))), i u mnie wsio jest ok.
Moja rada to:

sprawdz, czy alsa startuje razem z kernelem, bo alsa ma swoj wlasny mixer,
i on wtedy startuje i ustawia glosnosc, etc.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)