Do rozumiejących autoconf - poprawki configure.in ( do not use LIBOBJS directly, use AC_LIBOBJ )

Wto, 13 Sie 2002, 00:58:01 CEST

On Tuesday 13 August 2002 00:40, Mariusz Mazur wrote:

> Sądząc po rozmieszczeniu nawiasów kwadratowych to to jest jakaś część
> większej całości?

Trudno mi odpowiedzieć (przy moim zerowym poziomie wiedzy na temat autoconf'a)
na to pytanie :). W każdym razie to ciągły fragment autoconf.in z Python'a.

> sedem... ja bym obstawiał za czymś w tym rodzaju (nie gwarantuję, że to
> działa:):
>
> LTLIBOBJS=`echo "$LIB@&t w OBJS" | sed -e 's,^,Python/,g'`
> AC_SUBST(LTLIBOBJS)

Sprawdze ... choć moja znajomość sed'a jest niewiele większa od autoconf'a. :/

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright