Poprawione rc-boot dla gruba

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 13 Sie 2002, 15:40:44 CEST

Witam!

Kiedyś tam obiecywałem, że poprawię rc-boot dla gruba no więc udało się
wygospodarować chwilę i oto poprawki:

- poprawiłem obsługę APPEND (teraz to działa)
- poprawiona obsługa default (j.w.)
- dodane pole TITLE dla plików opisujących obrazy, dzięki temu można dać
jakiś sensowny opis i grub to pokaże w menu (tutaj wielka prośba dla
installatorowców o wzięcie tego pod uwagę przy tworzeniu plików rc-boot)
- dodane pole FALLBACK dla głównego configa. chyba nie muszę tłumaczyć
jaką to ma funkcję, w przypadku gdy pole jest puste to jest dla fallabck
wpisywana wartość 1 (czyli domyślne zachowanie rc-boot)
- kosmetyka (literówki)

Prośba o przetestowanie. Jeśli będzie OK to STBR dla GRUBa. Ponadto
wymaga poprawki konfig samego rc-boot (dodanie FALLBACK), ale nie chcę
się w to mieszać, bo widz że trzeba zrobić nowego tara wtedy dla
rc-boot, więc prośba do osoby władnej o dodanie tego ;-)).

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)