Xscreensaver

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Śro, 14 Sie 2002, 02:11:47 CEST

> Czy coś mamy przeciwko wrzuceniu pliku o nazwie xscreensaver do katalogu
> /etc/X11/xinit/xinitrc.d

Ja jako user mówię stanowcze nie! :) Sam decyduję, czy chcę dopisać
xscreensavera do swojego ~/.xsession czy nie. Jakby mi się zaczął sam
uruchamiać to bym go ukatrupił zaraz po starcie, a admin miałby przechlapane
;-)))

IMHO xinitrc to nie miejsce na takie rzeczy, a poza tym najlepiej zostawić tę
kwestię administratorowi. Taka "automatyka" rozleniwia, i zanikają zdrowe
odruchy czytania manuali :-)

> PS. Tu pytanie od moich znajomych - czy ktoś zna port xscreensaver'a na
> platformy win9x?

Mnie też znajomi o to męczą. Pod Windows nie ma. (W zasadzie nie jest to do
końca prawda, są pojedyńcze moduły - http://euxx.uland.com/win/,
http://sourceforge.net/projects/matrix32/, i jeszcze kilka - adresów nie
pamiętam i nie chce mi się szukać)

Pozdrawiam,