losetup i szyfrowanie.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 14 Sie 2002, 18:09:15 CEST

On Wed, Aug 14, 2002 at 05:09:33PM +0200, Kosmo wrote:
> Używam szyfrowania dysków i mam taką propozycję:
> Mam jajko 2.4.x + cryptoapi, ale losetup z dystrybucji (Ra) nie chce dzałać.
> Muszę wiec ręcznie to kompilować ...
> Proponuję więc wrzucać nowy patch na util-linux (np. ten stąd:
> http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=30957).

Chyba (prawie na pewno) właśnie on jest używany przy budowaniu util-linux
na nagłówkach 2.4.

> Nie wiem tylko jak jest z kompatybilnością wstecz (2.2.x).
> Co o tym sądzicie ?

No właśnie - kompatybilność z 2.2. Z tego co patrzyłem powinno być OK
- ale dotychczas nikt nie raczył tego sprawdzić. A sam już nie mam 2.2
na maszynach nieprodukcyjnych.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/