losetup i szyfrowanie.

Kosmo kosmo0 w wp.pl
Śro, 14 Sie 2002, 19:55:44 CEST

On Wed, Aug 14, 2002 at 06:46:29PM +0200, Blues wrote:

> To jest aktualnie problem ogromnej większości ludzi, niestety...

Po zastanowieniu (czemu ja na to nie wpadłem ???)  i paru kompilacjach
stwierdzam, że nie da się używać losetup pod 2.2 na 2.4 i odwrotnie.
Są więc 2 wyjścia:

    1. Niech losetup sprawdza na jakim jadrze pracuje i się dostosowuje
       ( Dużo roboty, problemy z upgrade' m )

    2 Dodać do Ra pakiet util-linux_for_2.4 - z losetup skompilowanym
      pod 2.4 i będący z konfliktem ze "zwykłym" util-linux.
      Wtedy ktoś, kto na Ra zmieni jądro na 2.4 nie będzie skazany
      na rekompilację (wierzcie mi, że są ludzie którzy potrafią
      zmienić jądro, ale nie potrafią przebudować RPM'a)

Proponuję mniej eleganckie ale proste wyjście nr 2.