redir

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 14 Sie 2002, 22:02:18 CEST

On Wed, 14 Aug 2002, Michał Sutkowski wrote:
> Po zrobieniu apt dist-upgrade otrzymałem:
>   37:redir                  ########################################### [ 35%]
> ostrzeżenie: group video does not exist - using root
> Tych ostrzeżeń jest około 38: linijka po linijce to samo x38.
> Chyba pliki w redirze należą do złej grupy.

W twoim pliku /etc/groups nie ma odpowiedniej grupy - poszukaj w
/etc/groups.rpmnew

To jest błąd, ale ogólny. I w zasadzie znane jest rozwiązanie :) malekith
napisał kiedyś programik, który dodawał userów i grupy do plików przy
instalacji pakietu setup (o który w tym momencie chodzi). Może tak zacząć
go stosować. Aha - może przydałoby się release setup, bo np. w cvs-ie jest
wyrzucony user daemon z adm...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...