kernel-headers[-smp] ?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 16 Sie 2002, 10:16:34 CEST

On Fri, 16 Aug 2002, Mariusz Witkowski wrote:
> 	Oka Panowie mamy mini problemik, właśnie elluin zwrócił na to uwagę i
> sprawdzałem i jest nie tak. Dla czego do cholery jasnej kernel headers ma w
> sobie konfig od kernel-smp ? przez co przy kompilacji modułów które są na to
> wrażliwe dla zwykłego kernela kompiluje z opcją SMP ???? a nie powinno być tak
> że dla smp osobny pakiet jest z headers i cfg kernela dla SMP, a dla zwykłych
> osobny pakiet z normalnym konfigiem kernela ??
> Inaczej dla każdego programu/modułu lub czegoś co includuje config kernela
> bedzie jazda z smp na zwykłych maszynach...

Ja mam inny problem z kernelem. Na przykładzie najlepiej:
# rpm -ihv kernel-sound-alsa-0.5.12a-11\@2.4.18_6.i686.rpm
błąd: niespełnione zależności:
        kernel-up = 2.4.18-6 jest wymagany przez kernel-sound-alsa-0.5.12a-11 w 2.4.18_6
# rpm -q kernel
kernel-2.4.18-6_o1

Kernel powinien mieć poprawione provides. To raz.
Dwa - IMHO bez sensu jest trzymanie O(1) w bcondzie w momencie, kiedy
wszyskie chyba już dystrybucje mają to standardowo, ja nie słyszałem o
problemach z tym.

> ps. ja kernel.spec nie tykam...

Jako i ja :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski