test: test.spec (HEAD) [adgor]

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Pią, 16 Sie 2002, 18:49:25 CEST

On Fri, 16 Aug 2002 12:10:10 +0200 (CEST), you wrote:
>Module name:	test
>Changes by:	adgor	02/08/16 12:10:07
>
>Modified files:
>	test.spec
>
>Log message:
>	- Gdy otwiera sie vim - pierwsza linia jest pusta a potem dopiero 8
>	standardowych	linii zaczynajacych sie od "CVS:". Gdy się usunie
>	pierwsza pusta linię - wszystko   powinno być ok - zonaczymy :)

Też to ostatnio zauważyłem odkąd zacząłem używać joe jako pico czyli jpico
zamiast pico, trochę mnie to denerwuje że z pico wszystko było oki a teraz
musze jeszcze jedno del dorzucać zawsze.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć