test: test.spec (HEAD) [adgor]

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Sob, 17 Sie 2002, 02:49:42 CEST

On Fri, 16 Aug 2002 20:09:25 +0200, you wrote:
>Dnia pią 16. sierpień 2002 19:40, Jan Rekorajski napisał:
>(...)
>Z tego co mi wiadomo, to nikt go nie chce ruszać :)
>Po prostu ktos mi zwrócil uwagę, że moje commit logi nie wygladają tak, jak
>powinny. Zrobiłem więc kilka testów i widzę, że wywołałem burzę w butelce :)

Moich też kilka było "dziwnych" z \n na początku ale sam się zorientowałem
że jpico (czyli joe) wstawia nową linię na początku a ponieważ zbiegło się
to z faktem przejścia z pico na joe więc pomyślałem że to przez to,
dopiero twój commit zwrócił moją uwagę.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć