cvs - ponowne wydzielanie tego samego brancha (rfc)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 17 Sie 2002, 13:37:54 CEST

Dnia sob 17. sierpień 2002 10:45, Tomasz Kłoczko napisał:
(...)
> Usuwasz najpierw etykietę z brancha. Potem mozesz załozyć nowy branch i z
> etykietą o tej samej nazwie. Sam btranch zostaje w historii zmian tyle że
> już nie ma nazwy.
> Przykładowo tak właśnie robi dzimi z kernelem 2.2.
A czy mógłbyś podać wprost te dwie komendy, tzn:
1. Usunięcie taga
2. Wydzielenie brancha
Chciałbym zrobic porządek z quakeforge.spec.
Wiem, wiem ... man cvs...
Czytam ale nie wiem, czy dobrze rozumiem i niechciałbym namieszać :)

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl