Mozilla - pytanko

hocus hocus w dronet.pl
Śro, 21 Sie 2002, 07:28:54 CEST

Witam!

Mam taką dość nietypową sprawę - potrzebuję przystosować sobie mozillę do
"zadań specjalnych", jako swego rodzaju narzędzie. Zależy mi na tym, by
usunąć z przeglądarki ograniczenie polegające na tym, że aby móc
javascriptem operować na zawartości ramek (np. iframe), strona ze skryptem
musi pochodzić z tej samej domeny co strona załadowana w ramce. Próbowałem
zmieniać różne rzeczy w różnych miejscach, ale jak na razie zawsze po
kompilacji kończyło się to nie najlepiej. Może ktoś z obecnych na tej
grupie, zahartowany w bojach z kodem źródłowym Mozilli, potrafiłby podać mi
jakieś clue, gdzie należałoby szukać tego w kodzie? Na razie jedyne do czego
doszedłem, to że (chyba) ograniczenia te mają coś wspólnego z "principals".

Pozdrawiam
Hocus