licencje - ujednolicenia nazw

Nie, 18 Sie 2002, 18:42:28 CEST

On Sun, 18 Aug 2002, Blues wrote:

>       2	3dfx Glide General Public License, 3Dfx Interactive Inc.
>       2	3DFX GLIDE Source Code General Public License

To do ujenolicenia.

>       3	Apache
>       1	Apache/BSD Style
>       3	Apache Group
>       1	Apache Group
>      10	Apache Software License
>       1	Apache Software License (BSD-like)

Te na pewno można poprostu skrócić do "Apache".

[..]
>       2	BSD-like (see COPYRIGHT)
>       2	BSD-like (see docs)
>       1	BSD-like (see LEGAL_NOTICE)
>       1	BSD-like (see LICENSE)
>       1	BSD-like (see LICENSE file)
>       1	BSD (see LICENSE_BINARY)

Tu bedize tzreba pozmieniać nazwy plików na LICENSE ui zmienić na
"BSD-like (see LICENSE)".

>       1	distributable (see COPYING)
>       3	distributable (see LICENSE)
>       1	distributable (see LICENSE for details)
>       1	distributable (see README.gz)
>       1	distributable with free-unices distros, free for non-profit non-commercial purposes

Tu podobnie jak w przypadku BSD.

>       1	Free (see COPYING file)
>       1	Free (see LICENSE)
>       2	Free (see README)

jw.

>    2502	GPL
[..]
>       1	GPL v1
>      96	GPL v2
>       1	GPL v2, FDL
>       1	GPL v2 / LGPL

Prawie całosć GPL to de facto  ale o ile mnie pamieć nie myli to też sporo
z tego to pamiętam GPL v1, a juz teraz RMS i s-ka siedzą z tego co wiem
nad GPL v3 czyli że rozróżnienie wyrąźnei przydałoby się jednak.

>       1	LGPL with amendments (see COPYING)
>       1	LGPL with exceptions (see COPYING.ZZIP)

jw. z BSD.

>       1	LGPL w/ linking exception
>       1	LGPL w/ linking exceptions

Tu bym zmienił takie przypdki na "<licens> w/ exceptions (see LICENSE)" i
w pliku LICENSE wrzucać adnotacje.