dzisiejszy upgrade

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 18 Sie 2002, 19:10:06 CEST

Dnia Sun, 18 Aug 2002 19:07:19 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Jacek Sobczak <sopel w kn.pl> > napisała:

> Wydaje mi się, że to nie brak plików z ikonami, tylko obrazki są źle
> wyświetlane.

dokładnie - same są poprawnie wyświetlane - właśnie sprawdziłem, wkompilowane
już nie, do tego przebudowałem gnome-libs'a i to samo jest - poprzedni chodził
poprawnie - co jest przyczyną ? coś zpier... w gnome-libs ??? :/

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |