PPC: gcc vs egcs

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 19 Sie 2002, 00:37:09 CEST

On Sun, Aug 18, 2002 at 04:58:20PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:
> Witam,
>
> problem jest straszny i nie wiem czy winika z mojej niewiedzy czy bledow w
> w/w kompilatorach.
>
> Moze opowiem to wprost:
>
> jajko 2.2.21 dla ppc budowane samym gcc-2.95.4 z PLD wywala się łeb na
> szyję przy botowaniu jajka zbudowanego w/w kompilatorem, tzn. kod chwile
> mysli a na koncu wywraca Opsa.

A jak z nowszymi gcc?

> Problem zdaje mi sie ulokowany jest gdzies w makrach zdefiniowanych w
> head.S, baaa nawet ten problem MAINTAINERZY kodu ppc zglaszali na
> gcc-devel, ze cos tam nie tak, i wiem ze fix jest ale nie mam zabardzo
> czasu pogrzebac po ich archiwum.

Problem z gcc-devel jest taki, że jak coś dotyczy wersji starszej niż
najnowsza stabilna, to można pisać od razu do /dev/null.
Kiedyś (w czasach 3.0.2) pisałem w sprawie błędów w 2.95.3 (i drzewa
2.95.4 w CVS), potem przeglądałem gcc-bugs i zawsze kończyło się
stwierdzeniem "poprawione w aktualnej stabilnej wersji".

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/