[FUTURE REQUEST] interaktywny rpm + *.spec dla PLD-2.0

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 19 Sie 2002, 15:24:21 CEST

On Sun, Aug 18, 2002 at 06:26:07PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie, nie  .. :)
> rpm jest od zarzadanai oprogramowaniem (trzecia literka w nazwie) a nie od
> konfigurowania. Newbe powinien raczje uzywac jakeigoś frontendu a temn
> moze mieć dodatkową bazę tego co powinien zrobic po instalacji/upgrade
> konkretnego pakietu.
> Możan próbowac jakoś zaszywać tego typu informacje w pakiecie ale to jzu
> inna sprawa. Niemneij wyraźne rozdzielenei obszaru na jakim operuje rpm
> jst podstawą. Resta to mzoliwa do dobudowywanai o tego nadbudowa.

Choć raz zgadzam się z Tomkiem :))

Jeśli koniecznie chcesz coś takiego robić, to w %post możesz w jakimś
pliku umieszczać informacje o nieskonfigurowanych pakietach, i zrobić
jakiś program, który sobie sprawdza czy coś jest tam nowego i
konfiguruje. *Tylko* żeby to nie było obowiązkowe. Tylko raz w życiu
instalowałem Debiana i było to ostatni raz właśnie z powodu tego pie***
quizu.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h