neomagic

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 15 Sie 2002, 00:26:50 CEST

Witam!

Udało mi się w końcu na moim notebooku odpalić pełnoekranowe odtwarzanie
mplayera. Jest to możliwe dzięki temu, że ludzie od mplayera dają
poprawiony sterownik dla neomagic, który obsługuje xvideo. Niestety nie
wiem czy są dostępne źródła. Mam tylko binarkę.

Pytanie teraz brzmi:

- czy jeśli nie znadję źródeł czy i tak mogę go dodać do PLD?
- pod jaką postacią go dodać - XFree86-driver-neomagic a może np
mplayer-neomagic czy jeszcze coś innego?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)