Poprawione rc-boot dla gruba

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 20 Sie 2002, 00:26:51 CEST

On Wed, 14 Aug 2002 13:21:26 +0200
Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> wrote:

> No to ja z grubej rury!
>
> set_var $imageconfig TITLE "PLD Linux 1.0 (Ra)"
>
> ;)
>
> może być?

No jak najbardziej może być! :>

> W instalatorze tam coś wstawić, jak myślisz?

Chyba nie, bo domyślnie instaluje instalator jeden kernel, więc jest to
zbędne. Tzn. jeśli pominiesz FALLBACK, to domyślnie odpali drugi obraz.

> Hmm... a kto jest ,,władna osoba''? Ostatni release robiłem ja, ale
> chętnie bym to na kogoś zrzucił (np. na Dobrka, albo na Ciebie :)

Dobra to ja to zrobię za parę chwil, bo właśnie wróciłem z wakacji ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)