fb + rc-scripts

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 20 Sie 2002, 11:30:55 CEST

On Tue, Aug 20, 2002 at 11:26:09AM +0200, Tomasz Witek wrote:

> Wlasnie chodzilo mi o szczegoly.

Ale fbset czy vesafb? O tym pierwszym mogę wiedzieć, o drugim raczej nie.

> czy rc-skrypty trzemaja pliki .mo na stałe tak jak programy ?
> Myslalem ze skrypty jak skrypty. siegaja do tych plikow kiedy
> jest im to potrzebne.

rc-scripts mają swoje .mo w /etc żeby uniknąć odmontowania.
Gorzej z /usr/lib/locale. Poza tym mount używa plików w /usr/share/locale -
może to jest głównym problemem i wystarczy ustawić LC_ALL=C na samo
wywołanie umounta? Ale nie sprawdzałem tego nigdy.

--
Jakub Bogusz