Fw: fucken chicken!

Sob, 24 Sie 2002, 19:49:55 CEST

On 24 Aug 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Albo będzie narzekał, że jakiś pakiet PLD odblokował mu register_globals
> co przy badziewnych stronach w php jest powodem naruszenia bezpieczeństwa ;/
>
> rpm to nie konfigurator tylko zarządca pakietów w końcu.

Tylko to niejst element który mozan wyłaczyć bąć nie z tego co wiem. Brak
tego w tym wypadku nie powioduje że wiewiórka jest nie tyle
inaczej dziłajaca co "działająca inaczje" :)

Niemniej i tak nalepszym rozwiązaniem byłoby poprawienie wiewóry żeby nie
potrzebowało register_globals. I od zoriwntowanai się ile wymagałoby to
zachodu wypadałoby zacząć :)