netatalk - niejasne

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 21 Sie 2002, 21:09:06 CEST

On Wed, 21 Aug 2002, Marcin Krzyzanowski wrote:

> Czesc,
>
> nie jest dla mnie jasna zasada dzialania /etc/sysconfig/netatalk
> Zdaje sie ze standardowa konfiguracja poprostu nigdy nie zadziala
> do momentu az recznie wpisze sie do /etc/atalk/atalkd.conf linijke
>
> eth0
To i jeszcze -seed i jeszcze kilka.

> wtedy wszystko zaczyna dzialac.
> Ale nie o to chodzi, chodzi mi bardziej o sensownosc istnienia
> /etc/sysconfig/netatalk  oraz /etc/atalk/* ktore trzeba konfigurowac z reki.
Bo tak juz jest... /etc/sysconfig/netatalk trzyma konfiguracje skryptu
startowego z /etc/rc.d/init.d/ a /etc/atalk/* - poszczegolnych demonow.

> moze moznaby jakos dodac ATALK_INTERFACE do sysconfig/netatalk  i to
Tego nie dodasz, bo nie ma jak z linii polecen tego interfejsu przekazac.

> jakos by pomoglo, nie wiem niestety. Dopoki nie ma wpisu w atalkd.conf
> nic nie dziala.
I tak to sie (niestety) zachowuje. Plik /etc/atalk/atalkd.conf jest jakby
"tablica routingu" dla appletalka (widziales jak tam mieszac trzeba
przy > 1 interfejsie?).

M.

PS. Ciekawostka: na 2.4 netatalk dziala tylko jak sie karte w PROMISC
ustawi ifconfigiem. Bez tego nie umie sie w Choosera w makach wpisac.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-