Nowe iso

Czw, 22 Sie 2002, 02:57:14 CEST

Właśnie udało się wygenerować nini-iso i w trakcie jest generowanie
regółarnych iso. Do ogłoszenia jednak RC1 wolałbym poczekać aż conajmniej
kilka osób tego wypróbuje. Popraednie iso nie sa juz dosepne i nie ma to w
tym momencie już znaczenia bo było tam sporo błędów.
Powinienem się jutro pojawić przed południem albo w okolicach południa i
do tej pory powinno być już wiadomo czy to co sie właśnie generuje nadaje
się już na RC1 czy jeszcze bebdą potrzebne jakeis drobne poprawki.
Także to co jeszcze nadal oficjalnie RC1 niejako nie ma i sam anons tego
o kilkanaście godzin sie odwlecze.

Poprostu prośba o przyjrzenie się temu i możliwie szerokie wypróbowanie
szczególnie w punktach w których wiadomo że poprzenio było coś w nich nie
tak.

Jak zwykle prośba o zgłaszanie/przypomnienie wszelkich rzeczy które są
zległe a których nie uzupełniłem (to już prywatnie raczej).

kloczek
PS. Wiem już co jest ze screenem ale poprawkę tego zrobie już jutro.