fb + rc-scripts

Lukasz Bienkowski lb w ares.filg.uj.edu.pl
Czw, 22 Sie 2002, 15:05:10 CEST

On Mon, 19 Aug 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Jeśli chodzi o dedykowany fb - zainstalować fbset i przejrzeć plik
> sysconfig. A jeżeli vesafb, to pogmerać w konfiguracji bootloadera - ale
> nie wiem dokładnie jak, bo nie używałem.

Tak z ciekawosci, ktory bedzie lepszy w przypadku notebooka (Toshiba
Satellite)? Troche probowalem sie z tym bawic, ale poddalem sie z braku
czasu i teraz mam taki maly ekran na srodku duzego 14" wyswietlacza :-(

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Łukasz