Nowe iso

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 23 Sie 2002, 19:06:34 CEST

On Thu, 22 Aug 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Nie wiem jak u ciebie tomku, ale u mnie po poldek --update i instalacji
> nautilusa nadal zle wyswietla ikonki ...

Wyglada na blad w gnome-vfs:

GnomeVFS-WARNING **: Unable to convert MIME info from UTF-8 to the curent
locale pl_PL. MIME info will probably display wrong.

Nie wiem, byc moze ten blad (nie zwiazany z ikonami) wplywa bezposrednio
na ikonki ?
Jakub Bogusz zglaszal, ze blad znany i jedynym wyjsciem jest downgrade
gnome-vfs.
Za chwile zassam z repo gnome-vfs.spec i zobacze jak sie sprawa ma.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)