Fw: fucken chicken!

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 23 Sie 2002, 19:58:35 CEST

Początek wiadomości przesyłanej dalej:

Date: Fri, 23 Aug 2002 17:56:15 +0200
From: "marcov" <wycięte>
To: "ZyTeK" <zytek w pld.org.pl>
Subject: fucken chicken!

Grzebales cos u siebie ostatnio w PHP na serwie? Bo pierdoli sie
wysmienicie. Nie dzialaja parametry plik.php?id=1, poza tym nie dziala
autoryzacja. Kurde 2 serwer juz. Tam u starszego w firmie dokladnie to samo
sie dzieje.. wiesz cos o tym?

-mv-

Problemy zaczęły się po ostatnim dużym upgrade systemu.

Mi przestał działać squirrelmail (oparty na php system do poczty przez
www;>) a kumpel jeszcze mi wysyła takie coś.
Jaja ze squirrelmailem były w ogóle niezłe, co już opisywałem na
pld-users-pl. A po usunięciu pakietu, zainstalowaniu go od nowa i
skonfigurowaniu jest takie coś: http://abomb.one.pl/squirrel

Serwer: kernel 2.4, środowisko pełne RA, po skonfigurowaniu Apacza i
Squirrela w ogóle tych dwóch nie ruszałem, po upgradzie przestały działać
poprawnie.

[root w abomb httpd]# rpm -qa | grep ^apache && rpm -qa | grep ^php
apache-1.3.26-2
apache-mod_auth-1.3.26-2
apache-mod_auth_db-1.3.26-2
apache-mod_digest-1.3.26-2
apache-mod_dynvhost-1-2
apache-mod_gunzip-1-4
apache-mod_imap-1.3.26-2
apache-mod_status-1.3.26-2
apache-mod_vhost_alias-1.3.26-2
apache-mod_ssl-2.8.10_1.3.26-1
apache-mod_actions-1.3.26-2
apache-mod_auth_anon-1.3.26-2
apache-mod_define-1.3.26-2
apache-mod_dir-1.3.26-2
apache-mod_expires-1.3.26-2
apache-mod_headers-1.3.26-2
apache-mod_rewrite-1.3.26-2
apache-mod_usertrack-1.3.26-2
apache-suexec-1.3.26-2
php-common-4.2.2-6
php-mysql-4.2.2-6
php-gettext-4.2.2-6
php-xml-4.2.2-6
php-curl-4.2.2-6
php-sockets-4.2.2-6
phpost-1.08-1
php-4.2.2-6
php-pcre-4.2.2-6
php-sysvshm-4.2.2-6
php-cgi-4.2.2-6
php-ftp-4.2.2-6
php-zlib-4.2.2-6

Piszę tu, bo może rzeczywiście coś jest nie tak z pakietami... no albo w
moim systemie, ale ja byłem na wakacjach dłuuugoo, nikt nic nie zmianiał,
wróciłem, wypoldkowałem serwer i dup! ;>
jakaś pomoc, sugestie ? Albo ktos ma odpowiedniki tych pakietów w starszych
wersjach? Na chama bym zrobił downgrade i potestował. ;> Choć wolę mniej
brutalne metody.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!