Fw: fucken chicken!

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 23 Sie 2002, 22:47:56 CEST

Dnia Fri, 23 Aug 2002 20:17:49 +0200
Robert J. Wozny napisał(a):

>starszych> wersjach? Na chama bym zrobił downgrade i potestował. ;> Choć
>wolę mniej> brutalne metody.
>
>wiem ze to glupie... ale sprawdz to:
>
>$ cat php.ini | grep "register_globals ="
>register_globals = On

[root w abomb php]# cat php.ini | grep register
[root w abomb php]#

Hm :)
Może to to. Mój php.ini pochodzi ze slackware. Choć dziwne, że wcześniej nie
było problemów. Zaraz to włączę (jest ważne w której sekcji?) i napiszę,
jeśli będą rezultaty.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!