SPECS: kernel.spec (HEAD) [dzimi]

Sob, 24 Sie 2002, 19:38:52 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Znajdź mi kogoś kto z tego powodu poczuł się oszukany/nabity w
> butelkę/łotewer to można bedzie pogadaać dalej :)
Ja to nie wystarczę? Nagle się okazało, że na serwerach używam
rc, pre lub czort wie co innego (nie chce mi się patrzeć po changelogach
z tego względu, że działa stabilnie).

> Martwisz sie czyms co potencjalnie może mieć miejsce ale wątpię żeby
> jednak kiedyś wystąpiło :)
A jednak.

Nie mam nic do jajka 2.2 bo chodzi stabilnie i na wszystkich serwerach
używam (btw. przez imq w 2.2.21 zmienia się numeracja interfejsów
po snmp i nagle statsy ,,przestają działać'') ale picowanie
z version tak dla picu tylko imo nie jest good thing.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr