java-sun w /usr/lib/java

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 24 Sie 2002, 22:01:53 CEST

On Mon, Aug 19, 2002 at 09:36:21AM +0200, Blues wrote:

> No właśnie /usr/share/java IMHO może przeszkadzać.
>
> Spróbuj zbudować jakarta-tomcat - wcześniej będziesz musiał duuużo innych
> rzeczy z zależności pobudować. Jeżeli coś na tym przejdzie, to IMHO
> wszędzie przejdzie.... :)

No więc działa :)
Po dodaniu jeszcze jednego symlinka.
A po poprawieniu paru błędów w tomcacie działają wszystkie przykłady do JSP.

Jeżeli nie będzie więcej komentarzy, to zrobię "cvs -jDEVEL java-sun.spec"
na HEAD.

Jeszcze z dokumentacją i przykładami by się przydało zrobić porządek.
W części pakietów jest jako %doc, w innych w podpakiecie jako %doc;
przykłady zazwyczaj też jako %doc...
Może by bardziej pasowało wydzielić osobne drzewko, np.
/usr/share/doc/java-doc (do dokumentacji w HTML generowanej przez
javadoc - to jest w miarę jednolite)?

PS. trzeba usunąć z SOURCES nielegalne paczki (część rzeczy ma licencję
z grubsza taką jak JRE i JDK - można dystrybuować tylko jako część
oprogramowania tylko w celu uruchamiania tego oprogramowania; a innych
w ogóle nie można dystrybuować "without prior written permission"):
javamail-1_2.zip
jaxp-1_1.zip
jmx-1.0-ri_bin.zip
jndi1_2_1.zip
nis1_2_1.zip
rmiregistry1_2_1.zip
fscontext1_2beta3.zip
cosnaming1_2_1.zip
jsse-1_0_2-gl.zip
jta-1_0_1a.zip
ldap-1_2_3-bin.zip

Mam jeszcze wątpliwości co do jaf1_0_1.zip - LICENSE.txt nie stawia
sprawy tak jednoznacznie:

Customer is granted a royalty-free, non-transferable right to
reproduce and use the Software for the purpose of developing
applications which run in conjunction with the Software.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/